تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
راه اندازی درمانگاه تخصصی سرطان در بیمارستان آپادانا اهواز

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳

واحد روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آپادانا اهواز از راه اندازی درمانگاه تخصصی سرطان خبر داد .

  در این درمانگاه؛ تشخیص، درمان و پیگیری وضعیت بیماران صعب‌العلاج مبتلا به سرطان را گروهی از متخصصان که در این زمینه فعالیت می‌کنند و کارایی بالایی دارند، برعهده می‌گیرند. این اقدام موجب می‌شود بهترین تصمیم‌گیری در انتخاب نوع درمان مناسب و روش پیشگیری و کنترل این بیماری‌ها از سوی این تیم مجرب پزشکی اتخاذ شود .

این گروه تخصصی متشکل از  پزشکان متخصص مرتبط با بیماری‌های سرطان از جمله جراح سرطان، رادیوتراپیست انکولوژیست، هماتولوژیست انکولوژیست، رادیولوژیست اینترونشنال و پاتولوژیست ، سرطان سر و گردن،سرطان پستان ،ریه، خون، غددلنفاوی،است .


دکتر فرامرز بهشتی فر     (فلو فوق تخصصی جراحی سرطان و انکولوژی پستان سرطان سر و گردن -عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور )

دکتر مهران حسین زاده     (فوق تخصص هماتولوژی – انکولوژی -عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور)

دکتر علی احسان پور    (فوق تخصص هماتولوژی – انکولوژی -عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور)


درمانگاه چند تخصصی سرطان علاوه بر استفاده از دانش و تجربه متخصصان بیماری‌های سرطانی، از دیگر متخصصانی که تجربه بیشتری در بیماری‌های مرتبط با سرطان دارند، نیز دعوت به همکاری می‌کند .

با وجود این تیم ارزشمند و با تجربه، بی‌شک تشخیص دقیق تر و انتخاب بهترین روش درمان حاصل کار این تیم پزشکی خواهد بود. چرا که با کوچک‌ترین کوتاهی در تشخیص، تاخیر در درمان و یا اشتباه در انتخاب نوع درمان، زندگی بیمار به خطر می‌افتد و بنابراین ضروری است که در این تیم تخصصی از بهترین متخصصین در حوزه سرطان بهره برد و این امر در تیم درمانگاه تخصصی سرطان مستقر در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آپادانا اهواز محقق شده است .


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا